Contact

Waarmee kunnen we je helpen?

Particulier of zakelijk, vragen zijn er om beantwoord te worden.
Dus mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op via de onderstaande contactgegevens of het formulier. We zullen uw vraag zo snel mogelijk behandelen.


Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@aromacar.nl
Uiteraard is er ook de mogelijkheid om je klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van je klacht, vragen wij je vriendelijk om de volgende gegevens te vermelden:
Uw naam, adres, woonplaats en je klantnummer of ordernummer.
Je kunt je klacht opsturen naar onderstaand adres.

Zodra je klacht is ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

Vind je dat je klacht niet naar behoren is behandeld, dan kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Stichting WebwinkelKeur

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

 

Bedrijfsgegevens

Aroma Car Holland
Harskamperweg 50
3774 JP Kootwijkerbroek
(Bezoek is alleen op afspraak)

Telefoon: +31 342-700233
Email: info@aromacar.nl 

KvK-nummer: 57.71.59.71
btw-nummer: NL153763322B01

IBAN: NL52RBRB0898397286
BIC: RBRB NL21



 



Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »